יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

הדולרים בגרביים של ביבי

August 10, 2013 at 12:07pm



אלדד יניב מארץ חדשה מזכיר לכולם שביבי שם כסף בגרביים. "פרנקל נעצר בהונג קונג על גניבה. ליידרמן חשוד בהטרדה מינית. ולביבי יש דולרים בגרביים" וכל הזכויות שמורות לאלדד יניב בפייסבוק.
הוא נוהג להזכיר זאת כמה וכמה פעמים ואפילו ציין מתי ראה זאת ואפילו למי ביבי נתן את הכסף. למרות שיש הכחשה גורבת מגרב לגרב ואפילו רמיזות לתביעת דיבה אפשרית , אני לגמרי מאמין במקרה הגרביים ליניב. ובכל זאת אני  לא מבין מה רע בזה. גם אני לעיתים רחוקות נוהג לשים דולארים ואפילו שקלים בגרבים שלי. אז מה? בגין הראשון לא שם כסף בגרביים כי בגין לא ידע מה זה כסף ובשביל מה זה טוב. מעטפות מתברר זה ממש לא בטוח. חוץ מזה ידידי יהודה מאי השמאי טוען באדיקות שבכל סיפור על כסף מופיע גרוזיני. יכול להיות שביבי גרוזיני?

גרביים בשלישיות?
גרביים זה מוצר גאוני ולדעתי זו מתנה אידיאלית להמון דברים. לאחרונה שמעתי על רשת גרביים המוכרת פוזמקאות בשלישיות וזה לדעתי רעיון נפלא וגאוני בשיווק  למרות שלוחשים לי שהרעיון המקורי בא בכלל מאפריקה שם השחורים תמיד נהגו לקנות גרביים בשלישיות ומענין למה. לעולם אל תקנו גרביים זולות אלא אם אתם מתכוונים לאפסן בהן מטבעות או תכשיטים, שגם זה סידור מוכר ומוצלח. המקום הכי טוב לקנות בו גרביים זה מרקס אנד ספנסר בלונדון ולא הייתי מציין זאת אם זה לא היה גם המקום הכי טוב להחלפת כספים כלומר CHANGE ובלי טובות של שולחניים למיניהם. ותודה לאלון מליס הגיאולוג וד"ש לננסי ולילדים.

"כמה כסף צריך ביז'ו?"
אם הגרביים שלכם טובים  ונוחים הם בהחלט מקום סביר ובטוח להסלקת כסף באופן זמני. לריח אין שום משמעות.  אם זה משהו קבוע אצלכם אז יש בעיה או שאתם כנראה חלפני רחוב ואז כל הסבר מתקבל. לא אשכח איך פעם ככה באקראי בחנות נזקקתי לסכום כסף די הגון ובמזומן לעיסקה מתגלגלת  וממש במקרה עבר אצלי אברם הגרוזיני מלוד שקונה מטבעות רוסיים. אז חשבתי שאוכל להעזר בו ושאלתי אם יש באפשרותו לדאוג לנושא בהמשך היום. אברם שאל רק "כמה צריך ביז'ו ?" ואחרי שהבין עשה סיבוב קטן במקום התיישב על הספסלון הנמוך בחנות והוציא מגרב אחת בצד ימין סכום נאה המספיק לקניית אוטו חדש מהניילון. לידיעה צד שמאל אצל אברם זה דולארים.  כולנו בחנות  היינו המומים מהקלות הבלתי נתפסת של הבנק הנייד והמיידי.
אני לא מפסיק לצחוק משמחה בכל פעם שאני רואה את אברם מלוד עם הכיפה הגדולה שתמיד מחפש וקונה מטבעות רובלי ישן של רוסיה.

ביז'ו - תמונת אילוסטרציה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה