יום שני, 14 באוקטובר 2013

השלטים בארון של רון (חולדאי)

השלטים בארון של רון חולדאי

תל אביב 1 לעשירים בראשות רון חולדאי שלט רחוב בבן יהודה 12 בית בלקס


רון חולדאי הוא ראש העיר תל אביב יפו. יש לי סימפטיה לרון והיא לא מוסברת. ככה באופן טבעי אני ממש חש כלפיו חיבה טבעית. הכרתי שלושה ראשי עיר קודמים לרון. נדמה לי שרון הוא ראש העיר הכי טייס והכי מחנך והכי קיבוצניק שהכרתי. בשנים האחרונות למדתי שלרון יש שלטים בארון. רון שותק. מי צריך שלטים בארון? שלוש קדנציות זה פרק יפה. אומרים תודה לרון ומחליפים את הראש. 15 שנה מספיק. ושוב תודה.

האם ניתן ללמוד על תיפקוד ראש העיר באמצעות שלטים ואגרות? לדעתי מאד כן!
רון חולדאי תומך במחאה החברתית אבל לא אצלו בבית. פעם אחת הספיקה לו.
האם מהקומה ה12 לא רואים מה שרואים מרחוב בן יהודה 18 א?

 בית בלקס על הפנים ולפני השיפוץ בן יהודה 12 צילם אמנון יצחקי אתר VTLV

ממש לידי בבן יהודה 12 יש שיפוץ די מכובד בבית בלקס. מזה שנים שהמקום ככה על הפנים וכעת כבר יש מה לראות. השילוט הענק מחפה על הנעשה בקומת בני האדם. את התוצאה היפה נראה בהמשך. 
בינתיים המקום עם המון שלטים ואפילו שלט בחירות של רון והתל אופן ומישהו הוסיף ככה בנחמדות את המילהלעשירים למוטו הבחירות של תל אביב 1 עם רון חולדאי.
מענין כמה קיבלה העיריה על השלט הזה ואיך משלמות המפלגות את אותם שלטים. ברור שזה מהכיס של מישהו. 

 השוטה על הגבעה העירונית - The Fool on the Hill
רון חולדאי יודע שמחלקת השילוט בעיריה תפסה תחת. זה ממש לא מזיז לרון. רון חולדאי יודע שמחלקת הפיקוח בעיריה תפסה תחת. זה ממש לא מזיז לרון. 
מה כן מזיז לרון? ממה רון מוטרד? הוא בעד המחאה החברתית אבל לא בבית ספרו. האם השלטים בארון של רון מעידים על תיפקודו? להיות ראש עיר לא אומר שאתה גם ראש העיריה. לפעמים המנגנון העירוני חזק מהראש. לרון חולדאי יש רוב אבל בעיריה הוא לא השריף , אם לא הבנתם אז תשאלו את שוטה חובל לשעבר ראש מחלקת רישוי הבנייה . רון ניסה להסיר את ענין שוטה מעל הגבעה העירונית ללא הצלחה. המנגנון והאגפים כופפו את רון. עזר ויצמן אמר ש "הטיל כופף את כנף המטוס",במלחמת יום כיפור. מי כופף את רון?

שלט הפוך לא משלם אגרה!
לקח לי כמה שנים להבין שמחלקת השלטים  הזו פשוט ממציאה תקנות ואגרות מתוך כוונה של לפנק לפנק ולפנק. החברה האלה פשוט חיים במציאות משלהם. אם הלכתם בתל אביב וראיתם שלטים מוזרים הכתובים בשפה חדשה זה בגלל שהם הפוכים וגם על הראש וככה לא גובים אגרה. יש שלטים בלי השלטים רק עם הנורות שבפנים. מי שיצליח לקרוא את השלט שבתמונה יזכה לשיחה עם כבוד ראש העיר בלשכה בקומה 12. לראות משם את האנדרטה של תומרקין זו חוויה אמיתית.

שלט הפוך ומואר ברחוב פינסקר. ככה לא משלמים אגרה? צילום אפי שחק


חומת מגן של רון חולדאי
ניסיתי מספר פעמים לפנות בכתב לאדוני ראש העיר באופן ישיר. כל המכתבים הופנו לפניות הציבור. מבחינתי לרון יש בעיה. החומה של רון אטומה לקהל. בפניות הציבור מדברים אל הקיר. מבקר המדינה יודע להסביר להם טוב ממני. למה אומרים שערבים מבינים רק כוח?
פעם אולי אספר כיצד אולצה עירית תל אביב יפו על ידי מבקר המדינה להשיב לי דמי אגרת שילוט כפולה. העיריה נהגה לגבות באופן קבוע אגרה נוספת ומכופלת ממי שהחליף שלט במהלך השנה. הם עשו זאת הרבה שנים ומסרבים להשיב כספים שנגבו שלא כדין. זו לא הייתה טעות זו הייתה שיטה ואדוני ראש העיר ידע ולא עשה כלום. מי שלוקח כסף פעמיים כשיטה ראוי לבעיטה בטוסיק ובלי מצנח. 

כל ניצן בסוף פרח. אומרים תודה לרון ומחליפים את הראש!
אני יודע שלא כל דבר שקורה בעיר העברית הראשונה  אומר שהראש שלה אחראי , אבל יש פה משהו מתמשך האומר שהמנגנון פשוט על הפנים. רון לא יכול על השחיתות. הוא לכאורה הגון וצח ואילו הם כלומר העיריה אלופי הקומבינות והניקנוקים. רון היה טוב לדעתי מרוני מילוא ואפילו משלמה להט. ניצן יהיה טוב מרון.
אחרי 15 שנה אומרים יפה תודה לרון ומצביעים למישהו אחר. כל ניצן בסוף פרח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה