יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

צילה קרקו שולחת מכתבים

October 16, 2013 at 8:43am


 צילה קרקו פורסם לראשונה  במגזין של קובי לידרמן משולחנו של שולחני ב MySay
צילה קרקו שולחת לי המון מכתבים כבר כמה שנים. גם להורים שלי היא שלחה. מעולם לא ענינו לה על שום מכתב בכתב, ולמרות זאת היא ממשיכה לשלוח אלי, עוד ועוד מכתבים באופן קבוע. צילה קרקו שולחת המון מכתבים להמון אנשים. המון זה ממש מלאנתלפים, ולדעתי גם היא לא יודעת בדיוק כמה , כי זה משתנה כל הזמן. אין בכלל בולי דואר במכתבים של צילה קרקו וחבל. מתי שלחתם מכתב עם בול?

יש אנשים המקבלים הרבה מכתבים ויש אחרים השולחים הרבה יותר מכתבים
כמעט כל המכתבים שמקבלים היום הם מכתבים הדורשים כסף או כאלה המבקשים כסף
ההורים שלנו ז"ל שמרו כמעט כל מכתב שקיבלו. ככה הכרנו המון אנשים אפילו מבלי לראותם...

בכבוד רב צילה קרקו מנהלת תחום בכירה גביה וביטוח צילום: קובי לידרמן

אני משתדל לא להיות חייב לצילה קרקו, אפילו לא אגורה אחת. צילה קרקו יודעת על כל אחד בתחומה , כי כל החובות לצילה קרקו נושאי ריבית והצמדה כחוק. "אם שלמת חובך אנא ראה הודעה זו כבטלה. לידיעתך תשלום החוב בתשלומים נושא ריבית."

מכתב בצבע כחול זה בסדר , בצבע אדום פחות בסדר
יש סיכוי מצוין שגם אתם מקבלים ממנה מכתבים ופשוט לא שמתם לב כי לא חייבים לשים לב לכל אחד ששולח מכתב אפילו אם השם שלך מופיע בפרוש והמכתב הוא רק בשבילך. מכתב בצבע אדום זה לא טוב, אבל לעיתים צילה קרקו טועה כי צילה קרקו היא רק בן אדם ולא מלאך. אני כמעט בטוח שהיא בן אדם טוב עם לב רחב וזה ממש רק על סמך תחושה וזהו. עובדה שפעם שלחה לאמא שלנו הודעת חוב ואחרי ששלמנו התברר שזה בדיוק הפוך כמו עם גוטה החבר של אריק ואלטמן הקטן במציצים. אני חייב להכיר את צילה קרקו כי השם שלה מאד מיוחד ואני סקרן לדעת אם יש לה קשר לדוד קרקו שחקן מכבי שאני זוכר אותו היטב עם הבלורית מאיצטדיון המכביה הישן. מי מכיר את צילה קרקו?

סיגל נחמיאס ,אדוארד מנדלאוי , צילה קרקו
יש כמה אנשים שתמיד סיקרנו אותי משום שהם תמיד שלחו לנו מכתבים ובאופן קבוע. סיגל נחמיאס, אדוארד מנדלאוי , וצילה קרקו. בטוח שיש עוד כמה אבל זו השלישיה הפותחת שלי.
אריאל הורוביץ כתב ושר על סרן סיגל נחמיאס ששלחה לו מכתב אישי במעטפה חומה למעלה כתוב "מילואימניק יקר" , באמצע , עולמך חרב ולמטה "בברכה סרן סיגל נחמיאס שלישה". גם אני קיבלתי כאלה מכתבים בדיוק מאותה סיגל נחמיאס שלישה, עד שהחליטו לא לגייסני וחבל. לוחשים לי שניתן להתנדב תמיד. 
אני לא יודע לכתוב שירים ובטח לא להלחינם, אבל אני יכול לנסות כי צילה קרקו ראויה לשיר ואפילו מקאמה.

אדוארד רפאל מנדלאוי ז"ל היה פקיד שומה 4 מגדל שלום בתל אביב. לפני מספר חודשים הלך לעולמו. תמיד כשקיבלנו מכתבים ממס הכנסה היה חתום שם בכבוד רב א. מנדלאוי פקיד השומה. מספר פעמים שמעתי על רחמנותו ואישיותו המתחשבת של רואה החשבון שנולד בבבל. מעולם לא ראיתי את א. מנדלאוי ז"ל. לימים הופתעתי לגלות שהבן שלו שכן שלנו בשכונה ונכדיו הולכים לאותם מוסדות חינוך בראש העין והעולם שלנו הולך ומתכווץ למרות שפרופסור מריו ליביו ממשיך לטעון  שהגלקסיות מתרחקות.
על צילה קרקו אני לא יודע דבר. תמיד אני יודע לזהות שזו היא אפילו אם לא נותנים לי שום רמז. כל המכתבים המגיעים אלי מביטוח לאומי חתומים על ידי צילה קרקו מנהלת תחום בכירה -גביה וביטוח תל אביב יצחק שדה 17 ת"ד 20222.
אבא שלי תמיד אמר שעדיף לשלם לביטוח לאומי מאשר לקבל מהם כסף. מה דעתכם?

כרזות צבעוניות מפעם בנוסטלגיה אונליין  
אני לא מכיר שום מדליה של ביטוח לאומי ולעניות דעתי זה לזכותם. מצאתי באתר נוסטלגיה אונליין שימור המורשת הישראלית 4 כרזות מפעם עם צבעוניות מדליקה. יש היום אספני כרזות בכל העולם. המחירים ממש לא זולים. אני לא מצליח לזהות את המעצבים ואשמח לעזרה.

יש מדליות הקשורות לביטוח בכלל וזו רק דוגמא של ביטוח חיים צמוד [לקישור]
אם שכחתם את השיר של אריאל הורוביץ הבן של נעמי שמר לסיגל נחמיאס אז הנה תזכורת. סיגל נחמיאס גייסה גם אותי למילואים ותמיד זכרתי את שמה למרות שמעולם לא ראיתיה. "השיר "סיגל נחמיאס", שגם הפך להמנון המאבק למען זכויות חיילי המילואים באותה שנה, וכן שיר הנושא, שהיה לשיר המושמע ביותר ברדיו באותה שנה." אולי זה יעשה לכם חשק לכתוב משהו לשולחי המכתבים הקבועים שלכם.
סיגל נחמיאס אריאל הורוביץ מילים ולחן: אריאל הורוביץ
בשנים האחרונות יש אשה בחיי כל חודש היא שולחת לי מכתב אישי במעטפה חומה למעלה כתוב "מילואימניק יקר" באמצע, עולמך חרב ולמטה "בברכה סרן סיגל נחמיאס שלישה



ביטוח לאומי ביטחון למשפחה נוסטלגיה אונליין שימור המורשת הישראלית

הבטח את זכויותך בביטוח הלאומי נוסטלגיה אונליין

ביטחון לאם ביטוח לאומי נוסטלגיה אונליין

זכור לסלק חובות למען זכויותך ביטוח לאומי נוסטלגיה אונליין

3 תגובות:

  1. כרגיל רשימות מעניינות וכתובות בכישרון רב.
    נרגענו בקטע של חוסר התגובות.
    אל תדאג גם הן תגענה.
    מכיר את בילי מיליגן?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מ. מקל ואשמח להכיר. את בילי מיליגן לא הכרתי עד לרגע זה. אחרי עיון ברשת למדתי משהו והרבה. לא בטוח שהבנתי את הקשר ואשמח לחידוד.

      מחק
    2. אתה בטוח הבנת ת'קשר אתה מאוד חכם.
      לבילי מיליגן הישראלי יש גם צד חדש ומעניין, משהו חתולי כזה.
      איזה צחוקים.

      מחק