יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

שובו של אילן פינטה

October 5, 2013 at 6:41am


01/01/2011  אילן פינטה והפינצטה פורסם לראשונה במגזין של קובי לידרמן ב MySay 
לאחרונה יש הטוענים שהוא חזר לעבוד ולכן יזהר הציבור הקדוש והיקר בארץ הקודש.


פינצטה זה כלי מאד מעניין. מלקחיים עדינים הלוכדים משהו ומוציאים אותו ממקומו הטבעי.
נשים משתמשות בפינצטה לגבות ושפם, גברים לבולים. יש עוד שימושים לפינצטות. הנרי הרשקוביץ, שען מומחה וקלע אולימפי וכמובן קולגה ושכן , משתמש בפינצטה בתיקון שעונים וגלגלי שיניים פצפונים. מלקטת זה תחליף יפה לפינצטה, הבעיה היחידה שזה לא מתחרז עם פינטה. הפינצטות הטובות מיוצרות בעיר הגרמנית סולינגן. מקום נחמד וידוע בתעשית החרבות, הסכינים, מספריים וסכיני גילוח. אם יש לכם בבית סכו"ם טוב ואיכותי, סביר להניח שמקורו ב"עיר הלהבים" זולינגן . תחפשו את החותמת הקטנה solingen germany בצד השני. הפינצטות הכי יקרות, עולות כמה עשרות שקלים חדשים. הזולות הרבה פחות. מומלץ לקנות פינצטה טובה. בסולינגן עדיין מייצרים דברים טובים. לעובדה שאדולף אייכמן נולד שם אין שום קשר. 



אילן פינטה לחיי הקומבינות שבדרך. חברים לחייך בבקשה


הפינצטה של פינטה
היום לא נעסוק בסתם פינצטות כי אם בפינצטה מיוחדת. הפינצטה של פינטה. אילן פינטה, צעיר חינני בן 28, נאה ובעל פנים זוהרות וחיוך ביישני עם שין סמויה וקטנה בלשון. זה רק מוסיף לחן שלו ולשטף דיבורו עם הידע הרב, שצבר בסיפורים ומעשיות לקהל הרחב. המשקפים הגדולים לא מסתירים את הדוק הקטן בעיניו. דיבורו הקולח עם שלל המידע, המפאר את ידיעותיו, עסקיו וקשריו המסועפים עם כל העולם ואחותו, מקנים לעלם החמודות פן של איש העולם הגדול. אילן מכיר שמות של הרבה אנשים ובהרבה תחומים. יהלומים, זהב ומתכות אצילות אחרות, אומנות מכל הסוגים, אוספים יפים, בקיצור הרבה דברים טובים ששווים כסף. אילן בוחר את קורבנותיו בפינצטה עדינה.

מומלץ לקנות פינצטה טובה. בסולינגן עדיין מייצרים דברים טובים. 
לעובדה שאדולף אייכמן נולד שם אין שום קשר.

העולם על פי פינטה
בעולמנו הקטן כולם רוצים למכור ולקנות. אוספים, ירושות וסתם דברים מיותרים שתופסים מקום וגם כאב ראש אצל האחד, מהווים חוויה אצל המחפשים בנרות אחרי דברים כאלה. בהרבה תחומים רובנו לא מבינים. בשביל זה נולדו הסוחרים והמתווכים. קונים פה , מוכרים שם ומתפרנסים. כלפי חוץ זה נראה פשוט, במציאות קצת פחות. אם נתקלתם בפינטה יש סיכוי שלא תשכחו אותו במהרה. הבחור מדבר הרבה ושופך ידע מפה ועד אזור. הוא מכיר את כולם, קונה, מוכר ויודע הכל אבל ממש הכל. בהמשך יש הבטחות ועוד הבטחות ואחרי שנהפכים לסחבקים, מגיע שלב קבלת הסחורה והטובין, לפעמים עם שיקים עתידיים ולפעמים בלי כלום. הסוף כמעט תמיד זהה. אין תמורה, אין סחורה, כולם בוכים ושבורים מוראלית וכספית. גם אילן פינטה בוכה. לטענתו סידרו אותו, רימו אותו, מצבו רע לפחות כמו הקורבנות התמימים.

המודל על פי אילן פינטה 
המודל של פינטה ישן נושן. שכנוע, סחבקיות וברגע הנכון עקיצה. יש פינצטות עם שפיץ. עולמנו מלא בנוכלים. רובם אנשים חמודים ומקסימים. אלימות רחוקה מהם. המקצוענים שבהם, עובדים ורצים למרחקים ארוכים. דוגמאות לא חסרות, החל מפונזי, מיידוף, אתי אלון, פלאטו שרון, מקסוול, והרשימה ארוכה ומרתקת. חלק מהנוכלים זכו לתיעוד סיפורם. שולמית לפיד, האמא של יאיר כתבה רומן ביוגרפי היסטורי על מוזס וילהלם שפירא. הספר "כחרס הנשבר" מביא את סיפור זיוף העתיקות הגדול שהסתיים ב1884 בהתאבדותו של שפירא. לאור הכרותה של גב' לפיד את התחום הייתי מצפה ומחכה לספרה שיעסוק בזיוף העתיקות במאה העשרים. הסיפור של חבורת גולן ושות' שווה יותר מסתם ספר או כתבת צבע. כבוד השופט זיכה וגם קצת הרשיע במשפט שערך שנים לא מעטות. לדעתי בית המשפט לא מסוגל להגיע לסיפור האמיתי. 

נוכל , אפריסט ונוכלויות 
 נוכל טוב נולד כזה. סביר להניח שיש פה משהו גנטי. כך לפחות לדעתי. יש אפשרות ללמוד ולשכלל וגם לפתח שיטות חדשניות. . את המילה אפריסט שמעתי מהורי המנוחים. סביר שזה כנראה משהו מרוסית, פולנית ובכלל שפת האינטרנציונל של אמא שלנו גניה , כשהכוונה לנוכל בשילוב עם מהמר. צ'רלי המוכר כראובן אלון נוהג לומר נוכלויות ותמיד ברבים. נראה לי הגדרה מאד טובה. ומהיום אמור נוכלויות להרבה דברים.

שרותי ביון ותפוס אותי אם תוכל
שירותי ביון נזקקים לנוכלים ברמות שונות. גם מדינת ישראל השתמשה בעבר בטיפוסים יותר ממפוקפקים למטרותיה החשובות. כשראו שהדבר חוזר כבומרנג אל המשלח, חדלו מכך. הדובדבן שבקצפת הנוכלויות שייך לדעתי לסיפורו האמיתי של פרנק אבגנייל. הסרט של ספילברג "תפוס אותי אם תוכל (2002) מציג סיפור מדליק ומרתק על נוכל רב אומן, בן לנוכל זוטר. לאונרדו די קפריו וטום הנקס בסרט חובה לחובבי נוכלויות. היפה בפרשה זו שהגיבור הראשי חובר לטובים ומתגייס לסיכול מעשי נוכלות.
אילן פינטה שלנו מצוי כיום בתחילת דרכו. הרקורד שלו בהחלט מבטיח בהתחשב בגילו הצעיר. ישראל ארץ קטנה בשבילו. ראיתי אותו לאחרונה בגל חדש של התקף עקיצות. חבר טוב שלי לעבודה קיבל ממנו מזכרת לא נחמדה. כעת מחכים שהמשפחה של פינטה תחלץ אותו כבעבר. לכל פינצטה שני צדדים.

הציבור בישראל נקרא להיזהר
אנשים יקרים אל תאמינו למר פינטה החמוד. זה יגמר רע למרות שזה תמיד מתחיל מקסים ובכייף ממש כמו ברומן משכר/משקר. בעקבות הכתבה הקודמת קיבלתי למעלה משלוש תגובות ובהן עדויות על אנשים שאכלו אותה וממש לא בקטנה מאילן פינטה החמודי. זוהי עצתי וגם מטרת הפוסט הזה. לא מזמן ראיתי את אילן עובד במקום ממש סמוך אלי. בעל הבית לא ידע כלום על המתוק הזה. אם עזרתי למישהו בפוסט הזה אז הרווחתי את שלי. ותודה. 
אם אילן פינטה חש שפגעתי בשמו , הוא מוזמן לפנות לבית משפט. פרצופו מוכר שם היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה