יום רביעי, 15 בינואר 2014

הקשת של אפי

הקשת של אפי מהר הצופים לכיוון צפון מזרח צילום: אפי שחק

 אפי שחק שלח לי תמונה מקסימה שצילם בירושלים. יצא לו טוב לאפי עם הקשת. זה שהתמונה צולמה מהר הצופים לכיוון צפון מזרח אומר שיש קשר לקשת המזרחית?
אפי שחק מצלם את הקשת מהר הצופים לכיוון צפון מזרח 11.11.2012
אם רציתם לדעת על מערכות מידע ממוחשבות, אוספים במגוון תחומים ומכונית חשמלית דברו עם אפי
אפי שחק נולד ב 1962 ומשתייך לקבוצת השליש. העובדים, המשלמים מס ואפילו עושים מילואים. 

אם אתם צריכים מערכת מיחשוב לעסק קטן ואפילו עסק ענק ועצום, אפי שחק יכול לעזור ולמחשב אתכם. שמעתם על מערכת Priority פריוריטי לניהול? לאט לאט ואפילו מהר מהר מערכות erp נכנסות ומנהלות לנו את החיים. ממשקי חיים הנושקים ומשיקים לכל דבר.
אם אתם צריכים מידע בנושא אוספים שונים ומשונים, מטבעות, מדליות, אמצעי תשלום שונים ובמיוחד כאלו בתקופת מלחמת העולם השניה כולל מחנות ושואה, אפי יכול לעזור. אם רציתם לדעת על הטבעות והדפסות דוגמא Specimen בישראל אז ממש מאמר חדש הישר מהתנור ומהאתר שלי אז בבקשה

האם אתם סקרנים לדעת על השטרות האבודים של המלך חוסיין? בבקשה מאתר קולקט 

אם אתם צריכים מידע בנושא המכונית החשמלית ובטרפלייס בכלל אתם מוזמנים לשאול את אפי שחק , כי הוא נוסע ברכב כזה. כולם מדברים ומקשקשים כולל כותב שורות אלו אבל אפי שחק יודע כמה דברים שאפילו שי אגסי ואיל עופר לא יודעים. האם יש קשר בין המכונית החשמלית והקשת? הקשת זו הבטחה! והמכונית החשמלית?

קבוצת השליש 
אפי נולד ב - 1962 ומשתייך מאז ועד היום לקבוצת השליש. אם שכחתם אז אלה הם העובדים , המשלמים מס וגם עושים מילואים. נכון זה אותו השליש. את אפי צריכים למילואים עד היום והוא לא מסרב. אותי לא רוצים אבל אומרים לי שאפשר להתנדב ואפילו להיות נהג של אוטו זבל.
ה Say הזה מוקדש לשני קשת , ששי קשת ואפילו לסילבי קשת. גם לבני מזל קשת וכמובן לניקוי קשת.

הקשת של אפי פורסם לראשונה במגזין של קובי לידרמן ב MySay

תגובה 1: