יום ראשון, 2 במרץ 2014

עכו של סיגל שטיבלמן דרעי

March 1, 2014 at 9:36am


הכל התחיל מתמונה שראיתי על הבוקר בפייסבוק. סיגל שטיבלמן דרעי הביאה תמונה משלה וישר אהבתי אותה על כל מה שיש בה ולא ידעתי היכן בכלל צולמה. אז שאלתי את סיגל קצת פרטים  בצ'אט כי את סיגל לא ראיתי מעולם למרות שגם היא כתבה באתר MySay וככה גם בפייסבוק. מתברר שכולנו מדן ועד אילת חולקים את עולם הרשת המדומה. ידעתי שסיגל צפונית כלומר מאזור חיפה ואפילו מהקריות וכמעט זהו. אז בקשתי קצת מילים על התמונה וזה מה שכתבה סיגל.


התמונה של סיגל 
"הי קובי, ערב טוב. שמחתי לראות שאהבו את התמונה, תודה לך. לגבי כמה מילים על עצמי...בשביל מה? משעמם כמו שכתבתי פה בעבר, את המצלמה קיבלתי לפני כחצי שנה ביום הולדתי ה-43 (וכחצי שנה לאחר גירושיי) מצלמה קומפקטית, לא מקצועית, קודם לא צילמתי, לא ממש עניין אותי. מאז אני לא מפספסת כלום, וההתבוננות מתועדת, בחלקה. אפילו מתכוונת לקחת לי קורס מזורז בצילום ולקנות לי מצלמה הראויה להתלהבות שלי.. ביום שישי האחרון טיילנו בן זוגי ואני לאורך החוף בעכו עד שהגענו לסימטאות העיר העתיקה. האמת...קצת מביך אותי. התמונה יפה. המקום יפה. אני רק צילמתי, ובמקרה יצא והצליח לה...למצלמה שלי. בכל אופן תודה רבה, לילה טוב, ותמיד תמיד נהנית לקרוא אותך".

עכו וסעיפיה נקודות גולמיות טיוטה
אז אמרתי לעצמי שזו הזדמנות נהדרת לכתוב על עכו  שאני קצת מכיר ואפילו הכנתי לי כהרגלי המגונה רשימה ראשונית של סעיפים ותתי סעיפים והנה הם.
עכו ומטבעותיה סקירה של יהושע זלוטניק, המטבעות והמדליות המודרנים עם המדליה של פריצת הכלא וגם הדברים החדשים ממש, הביקור עם אפי ולימור במלון בוטיק ליד השער העתיק וגם עם הזוג כ"ץ עוז, מור יוסף ניסים, ג'קי הררה, דני רוגובסקי וחסידת אומות העולם, אורי בורי, סעיד והחומוס, המוזיאון בחומה ומה קרה לשמעון האספן שמאס בחיים והסוף.. לא חשוב, אשתו של ערפאת, והכי מסקרן מה קורה עם יפה גיגי מהצבא שהייתה מעכו ולא ראיתי אותה משנת 1980 לערך.

במחשבה נוספת ובוגרת, כל הנ"ל וניספחיהם היו רק מקלקלים תמונה מקסימה של סיגל שטיבלמן דרעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה