יום שלישי, 11 במרץ 2014

איפה הוא, ואיפה הם?

היום היה לי עימות מילולי עם חבר על משהו פוליטי ממש זניח והכל בגלל שמישהו אמר משהו ואז הוא הוסיף עוד איזה עלבון בקטנה "שמענו על החבר שלך סוחר הנשק ברק שעושה ככה וככה"  ועוד השמצות חסרות בסיס. אז אמרתי שזו הזדמנות לשחזר את הפוסט מפעם ואפילו להוסיף משהו בקטנה והנה זה. 


למה הוא מתכוון? אהוד ברק של אליעזר מורב


לאהוד ברק יש הרבה אוהבים. הרבה יותר לא אוהבים את אהוד ברק.
מצטער אבל אני אוהב את אהוד ברק. המילה אוהב לא מחייבת אותי במובן שאצביע בשבילו.  פעם זה היה בסדר לאהוב את אהוד. היום כבר לא כל כך. הזמנים משתנים. גם האנשים משתנים. בעצם לא בטוח. פעם היה צריך את בלומפילד בשביל אוהדי אהוד ברק. היום גם צוותא מספיק. צוותא זה אחלה מקום. מתי היינו בצוותא בכלל ? היום אהוד קופץ לצוותא מהבית 2 דקות מדוד.                         
מפלגת העבודה, מערך, מפא"י, לדורותיה אוהבים מנהיגים. הכי אוהבים אותם אחרי 120. לפני זה הורגים אותם ברכות. מבן גוריון ועד פרס נהגו לעשות להם זובור קבוע. את רבין לא הספיקו, היה שם חזיר יהודי אחר שהספיק.
אהוד ברק הוא החיל הכי מעוטר בצבא ההגנה לישראל. בעצם יש עוד אחד ואולי שנים כמוהו. אם אהוד היה איפה שהם אז היו אוהבים אותו יותר. יש מדליה ממלכתית אחת עם השם של אהוד ברק כראש המטה הכללי במסגרת שי ליתומי צה"ל. 


מסדר כבוד בפנטגון עם ברק המעוטר צילם ROBERT D. WARD  


צחי הנגבי הקופירייטר של אהוד ברח, איש אמיץ. אין לו פחד גבהים. עובדה הוא היה על האנדרטה בימית. כשאהוד היה באזור אנטבה עם בני מחזור של צחי, הוא היה במקום אחר. צחי הוא נסיך. פעם היו בליכוד הרבה נסיכים. נסיך בעברית פוליטית זה הבן של. גם הבת של זה בסדר. הבנים של ההורים שלהם, מאד מוצלחים. עובדה שהם נבחרו בכוחות עצמם. לא רק בליכוד יש בנים של. אפילו בעבודה.
מי ההורים של אהוד ברק ? במשמר השרון יש הרבה אנשים מוצלחים. משפחת ברקאי היא רק אחת מהרבה מוצלחים.                                        


יש הרבה משפטנים שאוהבים את ברק. ביניהם אולמרט ורמון. הם ידעו מה ללמוד. נראה אם זה יעזור להם באופן אישי. לרמון זה לא כל כך עזר, אבל זה בגלל הלשון. נחכה ונראה מה יהיה עם אספן העטים.
לאריק שרון היה עיתונאי חצר נאמן עד הסוף. מי עיתונאי החצר של אהוד?


אהוד ברק היה מעורב בכמה פטנטים מענינים. קשית שפותחת מנעולים, שרוול למילוט ממגדלים, מסכת אב"כ ואולי עוד. גם לאולמרט יש לכאורה כמה פיתוחים אישיים. הלוואות ללא ריבית, כפל מיילים בנסיעות ואפילו מימונים כפולים ומשולשים ללא מעורבות המזמין.


לאהוד ברק יש גם חסרונות. קודם כל הגובה. הוא גם קצת שמנמן. הייתה לו פלולה. לפעמים בורחת לו איזה שין מצחיקה. חוץ מזה הוא עזב את נאווה. הוא לא יודע לעשות בנים. מה פתאום קיבוצניק גר באקירוב, גינדי ובכלל? ויש עוד כמה  שלא נדע לעולם.


אנשים ללא חסרונות, הם לא בני אדם!


שי הרמטכ''ל ליתומי צה''ל מדליה להענקה רשמית, תשנ"ד 1994


שי הרמטכ''ל ליתומי צה''ל  מדליה להענקה רשמית, תשנ"ד 1994 עיצוב ראובן נוטלס צילום מתוך קטלוג שקל של פנחס בר זאב
הרמטכ"ל נוהג להעניק מדי שנה, לקראת יום העצמאות, ליתומי צה"ל עד גיל 18, שי, שיהא בו מסר רגשי ורעיוני מהרמטכ"ל ומצה"ל כולו בכבוד ואהבה ליתומי צה"ל. המדליה כמוה כשי אישי בחתימת הרמטכ"ל. בתכנון שני צידי המדליה הורחבה היריעה כך שמקבל המדליה יחוש כי המדליה מייצגת את הרמטכ"ל, צה"ל ואת מדינת ישראל. המדליה וכל מה שנחרט בה כמוה כאלף מילים של אהבה והערכה לכל ילד וילדה, נער ונערה, יתומי צה"ל ולבני משפחותיהם. המדליה הונפקה במלאת 46 שנה למדינה, והינה עומדת בסימן איכות הסביבה. המדליה שובצה באלבום הכולל 6 מדליות נוספות מסדרת מדליות הטבע.פני המדליה: אותיות ומספרים בעיצוב מסוגנן, במשולב עם סמל צה"ל ודגל המטכ"ל, יוצרים את המספר "46" לציון מלאת 46 למדינה. משמאל הכיתוב "מצה"ל באהבה", חתימת הרמטכ"ל, הכיתוב "אהוד ברק רב אלוף ראש המטה הכללי" וכן "מ"ו שנים למדינה".גב המדליה: פרח האירוס, משמאלו קווים אנכיים והכיתוב "לסביבה באהבה".עיצוב: ראובן נוטלס. גלף  קרצ'מר. מיטבעה  המדפיס הממשלתי.                                        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה