יום חמישי, 6 במרץ 2014

החזיר שהצליח

March 4, 2014 at 5:52pm


היום דיברנו על קופות חיסכון ובעיקר כאלה הנהוגות בנכר ופחות בישראל. נזכרתי שאת האוסף הכי יפה, ראיתי בהולנד בעיר אוטרכט ואפילו במטבעה ההולנדית העושה עבור ישראל מטבעות שונים ומזה הרבה שנים. משום מה גם נזכרתי בחזיר אחר ובפוסט ישן ואחד הראשונים שלי. מתנצל אבל ככה עובד אצלי הראש ובלי תיכנון בכלל. 
קופת חיסכון בצורת חזיר כחול שקוף וחמוד שמחולקת לארבעה תאים נפרדים, שמלמדים את הילדים ארבע פעולות ניהול של כסף: חיסכון. בזבוז, תרומה והשקעה. בכל תא מפקידים את הסכום המתאים לילד לפי דעתו. אפשר להזמין את הקופה באמזון ניתן להזמין במבחר צבעים 

20/10/2010  החזיר שהצליח
רצח יצחק רבין שינה את מדינת ישראל. מי שלא מבין זאת לא יבין לעולם. הרוצח זוכה לכבוד,הנרצח לבוז. מי שלחם להקמת המדינה ועמד בראש הצבא והממשלה נקטל בדרך שמתאימה לפושע. כך נראה יצחק על ידי אותם אלו שרצו במותו ובהשפלתו.
החזיר שרצח טען לחזקת הכשרות. הרצח כשר. דין רודף בעיני החזירים גובר על לא תרצח. אם בוחנים חזיר מתחיל הוא תמיד כשר. הוא מושיט רגל ומכריז אני מפריס פרסה. דברים אחרים לא חשובים. הכרתי אדם שבנו חזה את רצח יצחק מספר שנים קודם וגם כתב על כך. היום 15 שנה אחרי, יש החוזים את קץ החלום. קיצם של חזירים בדרך כלל בנחירתם. כך הם מומתים לאכילה. החזיר הכשר שלנו צריך להיות מוחזק בדירו עד לקיצו הטבעי ולא שניה קודם. ישראל 2010 סוגדים לחזיר כשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה