יום שני, 21 באפריל 2014

יואל של סימה

April 21, 2014 at 12:36pm



יואל של סימה הוא השכן שלנו בראש העין ואני מאד אוהב אותו ויש לי הרבה סיבות למרות שאנחנו בקושי נפגשים והמרחק בין הבתים שלנו הוא רק הרוחב של הכביש. מאז שסנואי הכלב שלנו מת ואין יותר טיול בשש ורבע בבוקר אני ויואל של סימה בקושי נפגשים.
אז כשסנואי היה חי ונובח ,גם אני וגם יואל של סימה  היינו נפגשים בחוץ והכלב שלו תמיד חופשי ונובח על סנואי כי סנואי תמיד בחגורה כי הוא היה כלב בלתי צפוי עד שמת ודי. הכלב של יואל חי וצעיר ותמיד כשרואה אותי נובח וכאילו שואל "איפה ההוא שהיה פעם נובח?" ואני יודע פנימה שכל כלב מגיע יומו. אם זה תלוי בי אין יותר כלב חי ונובח. מכסימום בובה על בטריות וגם תמונה זה בסדר.
"יוצא פעם בשנה!"
יואל של סימה תמיד מצליח לעורר אותי בכל מצב לדיבור ועליזות כי הוא איש אופטימי ואני קצת פחות. היום יואל אמר לי אחרי הרבה זמן שאני כמו בול. בול של דואר ולא בול עץ. שאלתי למה? ויואל ענה "יוצא פעם בשנה!" ואני צחקתי כי זה מצחיק ויואל יודע לדבר ישירות וגם להצחיק ותמיד יש משהו בדיבור שלו שהוא ממש בלתי מסובך ואמיתי. קוראים לזה מוסר השכל וגם חוכמת רחוב ואני קונה בתנאי שהמחיר סביר. ביקשתי מיואל של סימה שלא יעמוד בכביש כי זה מסוכן ויואל ענה "מכסימום תשתה מרק שבוע ימים. מה קרה?" אגב מאיזה חלק של הפרה לא מכינים התימנים מרק? זו חידה ותשתפו פעולה בבקשה. תודה. התשובה הנכונה היא החבל של הפרה.
בול משנת 1960 לציון שנת הפליט העולמית. ציור המתאר את העלייה במבצע "על כנפי נשרים",
בעיצובו של אוטה וליש. מתוך הויקיפדיה

פעם ראיתי תמונה של יהודי תימן מפעם וזה היה ממש משהו שונה מכל מה שאני מכיר וכנראה שגם אתם. ראו שם תימנים במושב ברקת ואני לא האמנתי. אז שאלתי את יואל והוא מיד הסביר לי על אותם יהודים תימנים חבאנים הנראים שונים ומתלבשים אחרת. לא מזמן הצלחתי להפתיע מישהו עם שם משפחה כזה והכל בגלל יואל של סימה. ויש גם אתר המרחיב על יהודי חבאן

יואל של סימה אנחנו קוראים לו למרות שאני יודע בוודאות שקוראים לו יואל מליחי ואני לא מכיר שום יואל אחר. טוב יש גם יואל מהדפוס אבל אין מצב שנתבלבל. יואל גבע לא מכיר. יואל שר כבר לא שר. יואל של סימה גם רשום ככה בזכרון של הטלפון ובכלל זה הכי נוח כי יואל תמיד קשור לסימה שתמיד רואה אותי ונותנת לי נשיקה עם ריח נפלא.
יואל של סימה יודע לעשות כמעט הכל ואפילו בעצמו ובמו ידיו. זה נכון לגבי תיקונים ואחזקה שוטפת ובכלל כל מי שהוא מכונאי רכב מוסמך יודע לעשות הכל ואם צריך משהו אז יואל של סימה בשטח ואין מתח. דבר אחד כנראה שיואל של סימה לא יודע לעשות וזה בנים! עובדה שיש להם שלוש בנות מתוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה