יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

1984



1984 הייתה שנה בסדר למרות שהמספר הזה הפחיד כמה אנשים ואפילו בעברית תשמ"ד זה נשמע מאיים ובכל זאת מינה ואני התחתנו בפעם הראשונה ואפילו מתוך בחירה (שלה כמובן).
אז קנינו בעזרת השם וההורים וקצת משכנתא דירה בהרצליה אה. המחיר 53 וחצי אלף דולר ואפשר לשלם גם בשקלים. הזוג שמכר לנו את הדירה היה מעורב וקראו להם משהו מאד דומה לאיינשטיין.
הוא היה סוהר בשב"ס ואני בטוח שהיה בעל מוכה וגם מפוחד והאמת שהגיע לו. אשתו הייתה מפחידה ומאיימת ועד עכשיו אני מפחד להגיד שקראו לה המופרעת. אחרי שסיכמנו את הכל בעל פה ואפילו לחצנו ידים בחיל ורעדה, היא אמרה שהחבלים של הכביסה עם מוטות המתכת בקיר לא כלולים בעיסקה והיא רוצה תוספת. כמובן שהיא גם קיבלה כי לא כדאי להתעסק עם מופרעים.


ואז הגיע הקש שכמעט שבר את העיסקה. היא המפחידה והמכה אמרה שקו הטלפון 540-633 052 לא כלול בעיסקה והיא לוקחת איתה את הקו לדירה החדשה שלהם ושאנחנו יכולים להיחנק. זהו על זה לא היינו מוכנים לוותר וזה היה יהרג ובל יעבור ו ה052 היה הקידומת להרצליה ולא שום סלולאר למרות שמישהו הסביר לנו משהו איזוטרי לעתיד לבוא עם טלפון ללא חוט מאריך בכלל, וזה לא בצחוק. אבא שלי הוסיף ואמר שקנינו טלפון ובנוסף דירה למרות שקו טלפון אז לא היה כמו בשנות השישים אבל זו הייתה פרוצדורה מעט מעייפת.
אמרנו שאם אין קו טלפון יחד עם החוט מאריך, אז אין עיסקה ושיתפוצץ העולם והיא יכולה להמשיך להתעלל בבעלה שבשב"ס אבל לא בזוג צעיר ונאיבי.
המופרעת נירגעה וככה נשאר לנו קו טלפון קווי.
היום זה היה קורה? הצעירים לא רוצים קו טלפון בבית ולא חוט מאריך.
מסקנה מסכנה: אסור לוותר לערבים או שבעצם חייבים לצאת מהשטחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה