יום שלישי, 22 במרץ 2016

סיפורי סבתא

אתמול זה שוב קרה. "סבתא מתה". לא סבתא שלי ואני מקווה שגם לא שלכם כי סבתא שלנו כבר מזמן איננה והיא לא מתה כי רצחו אותה מזמן ואפילו כמעט כמו את רבין רק בשואה. בעצם שתי סבתות ואני לא אומר לעולם "סבתא מתה". 
אז חזרנו לאתמול שקיבלתי טלפון והוא התחיל ככה "סבתא מתה". ידעתי שזה יהיה מעניין ולכן עזבתי הכל ורק רציתי לשמוע את ההמשך. אז ככה זה היה וזה הכל קדימון לפוסט שיהיה על טרמינולוגיה מעולמו של סוחר מטבעות. בעצם מינוח מעורר ומקדים. 
"סבתא מתה ומצאנו אצלה מטבע כזה מיוחד וגם ממש ישן וכתוב שם משהו על east india ויש תמונה של מלכה עם כזה כמו כתר". אז אמרתי "בבקשה תשלח לי מייל לחנוק עם תמונה של מטבע ומלכה ותוסיף בבקשה את ההתחלה סבתא מתה כי זה מאד חשוב בבקשה" אז הבחור אמר "אתה מסתלבט עלי?" אני עניתי "חס וחלילה ואני משתתף בצערכם אבל אני חייב את המשפט סבתא מתה כי יש לי הרבה מטבעות כאלה וזה בשביל שאני לא אתבלבל עם מייל אחר ממש דומה". הוא הבטיח "טוב אני אשלח עם "סבתא מתה". יש לי תחושה שיהיה מעניין וחבל שסבתות מתות. לנו לא הייתה סבתא מעולם.
זאת סבתא שלי שנרצחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה