יום ראשון, 3 באפריל 2016

איך מענישים עם כסף קטן?

מישהו שאני לא מכיר מצלצל וקוראים לו דורון "אני מבקש לדעת איפה אני משיג מטבעות של 10 אגורות? אני צריך הרבה כאלה. כמה מטבעות כאלה נכנסים בשלושת אלפים ש"ח?"
החנוק שזה אני עונה "את מי אתה בדיוק רוצה להעניש הפעם?"
דורון "אני רואה שעלית עלי על ההתחלה. כל הכבוד. פסקו נגדי בבית משפט ואני מתקומם וחייב להחזיר לו בצורה כזאת שיסבול. אז איפה אני משיג את זה?"
החנוק עונה "רק בירושלים בבנק ישראל בקופות הפריטה ותעשה טלפון לפני זה ורק תדע שהם יתנו לך את זה סגור ברולים חדשים ואם תרצה לטשטש את זה שאתה חייב לו אז תצטרך להוציא אותם מהרולים ואולי זה בפני עצמו עוד עונש"
דורון "לא איכפת לי אני חייב להכניס לו כמו שהכניסו לי בבית משפט"
החנוק "לאיפה אתה הולך להכניס לו את המטבעות?"
דורון "אם הייתי יכול הייתי דוחף לו את זה ..אתה כבר מבין.."
אני "טוב נדמה לי שהבנתי ותצלצל קודם לבנק ישראל 026552847"
דורון "תודה לך ויום טוב"
מי אמר שדורון זה מתנה?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה