יום שני, 4 באפריל 2016

על תחנות דלק, רוח וגם סתם אויר

אתמול היה יום מיוחד מבחינה אקלימית, והאמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל, ולכן אתרכז רק במשהו מעט צבעוני, וגם מעט היסטורי מבחינתי, ואפילו לקח בקטנה. 
אז אחרי שקצת חגגנו ונהנו לנו בעיר הגדולה, הבועתית והדשנה ובלי קשר ליום השנה לרבין, עברנו ליד תחנת הדלק הצמודה לכיכר דיזינגוף ולקולנוע רב חן. מינה נהגה וניר הסביר לה את הדרך הנפתלת לחנוק, ואני מאחור מסתלבט בנינוחות עם נהגת בוס ומדריך החוגג בדיוק ל' שנים, ואז לפתע ראינו מחזה חריג. הכובע של התחנה של דלק ככה נטוי על הצד ואפילו מנוף עם כמה פועלים. הרוח, הגשם והאויר עשו להם סרט לא צפוי. כוח עליון מכניע תחנות דלק, רוח ואפילו טייקונים.



תחנת דלק ליד רב חן וכיכר דיזינגוף 

רחוב בן עמי פינת פרוג .‎
הכובע של התחנה עף ברוח של 25 לאוקטובר 

פעם אבא שלנו עבד שם כנהג מונית ממש ממול לאותה תחנת דלק. קראו לתחנה בן עמי וכשנולדתי אבא שלי היה נהג מונית 


אני אפילו זוכר אותו מספר ממש מזמן, שלא תמיד המתדלקים היו באמת מתדלקים. במקום דלק וסולר, היו כל מיני טריקים, כי משאבות הדלק של פעם היו כאלה שאיפשרו קומבינות. פעם אפילו רפי גינת בכלבוטק הראה כל מיני תרגילים בתחנות שונות. אם השארת את הרכב למתדלק ולמשאבה, אז יש מצב שהיית משלם גם עבור דלק שמישהו אחר כבר שילם. אז שילמו בעיקר במזומן ואת הטריקים שניתן היה לעשות שמעתי בתיאוריה ויש מצב שגם אני בסרט הזה והמוזיקה לא משהו ומי בכלל יכול לשים לב לכל דבר וכל הזמן. 


אם אתם רואים כל מיני דברים בדרך, כדאי שתזכרו שיש מצב שבזמן שאתם משתאים ומתפלאים מישהו למעלה עושה קומבינות ובגדול. הדלק out. הקומבינה על הגז IN .



תחנת דלק מנטה בן עמי פינת פרוג 2

נ. רסקין תחנת דלק (ליד כיכר דיזנגוף)
תל אביב רחוב בן עמי פנת פרוג טלפון 2203511 
חשבונית מס 24 מרס  1980



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה