יום שלישי, 5 ביולי 2016

וספה 400 ובן כספית

June 21 at 1:58pm


יוסי שחם סיפר לי היום משהו שהצליח להדליק אותי. יוסי מספר על אחד בשם יצחק כספית שהקים מועדון מכוניות בשם וספה 400 ואפילו היה העורך של עיתון תחבורה. בן כספית העיתונאי הוא במקרה הבן של אותו יצחק כספית שאפילו סידר לאוטו הזה גגון מיוחד מפיברגלס ואחת הסיבות הייתה שיוכלו לשבת מאחור. 
יוסי מספר לי שהכל החל מזה שפעם הוא כתב לבן כספית משהו וטען שאולי ניתן להבין אותו אם אביו צופף אותו בכזה מושב דחוק באותה וספה 400. בן כספית טען להגנתו שהוא לא היה שם לבד כי אם עוד שני אחיו. 
אמרתי ליוסי שאני יודע בדיוק מה זה וספה 400 וגם לי הייתה כזו בשנת 1977 וקניתי אותה מאחד בשם יענקלה טל הבריון שהיה לו מוסך לדבר הזה. גל עציוני ז"ל היה זה שהדליק אותי כי גם לו הייתה כזו וספה ולהניע אותה היה צורך להרים מגוף כמו במכסחת דשא. 


 השנה 1977 לפני הגיוס ואין יותר וספה 400. 

פה בתמונה זה הוספה 400 שלי וגם אני עם גופיה בצבע תואם. וספה 400 אוטו מדליק ומסוכן וברגע שהתגיסתי לצבא, אבא שלי מכר אותה בזריזות של קוסם לקונה הראשון והמחיר לא חשוב. ברור שלא ידעתי ותודה לאבא שעשה את הדבר הנכון וצעירים חסרי מנוח לא תמיד בעלי שיקול נורמלי. לוספה שלי היה מספר 17 והתמונה בסוקולוב וכנראה מול הבית של בייבי.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה