יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

אלון גל ושקיות החלב - הגירסה הקצרה


   2016  April 17

אם מזכירים את השם של אלון גל אני נזכר בשקיות חלב. אפילו כשאמרו שאלון גל קנה דירות אצל ענבל אור והוא לא מודאג נזכרתי בשקיות חלב ולא בשום דבר אחר. אומרים שמי שינק עד גיל מאוחר מגלה ערנות גם לנושא החלב בכל התצורות וגם לציצים. מה היחס שלכם לחלב? אני בעד חלב ולא פחות בעד ציצי. כל מתנגדי החלב שיהיו בריאים ואני מתנגד לגזים. חלב עיזים זה בסדר וגם יקר ואני לא קובע כלום בנושא החלב בבית. מינה קובעת הכל כי יש לה כישורים עדיפים. תנו לנשים לנהל את החיים ותראו שהכל יהיה אור נפלא. איך ענבל אור מסתדרת במוטו הזה? אין לי מושג.
לחנוק אני קונה חלב עמיד בקרטון הכי קטן ממש כמו במדורודם וזה עולה שני שקלים ותשעים אגורות ויש לי המון הצעות לתנובה לגבי הקרטון וגזירת הצ'ופצ'יק שמשפיך את החלב שתמיד אבל תמיד משפריץ לצדדים בפעם הראשונה ובכלל אבל פה אלון גל לא נכנס לי ולכן נתמקד בשקיות החלב ואלון גל המאמן הכי מפורסם והכי בולט בהוויה של האימון האישי והקבוצתי ובכלל. 

חלב בקרטון 1 ליטר 2 יחידות רק ב-10.9 ש"ח מבצע

בכל פעם שאני רואה חלב בסופר אני נזכר באלון גל. גם בבית אני נזכר בו והכל בשל קרטוני החלב ולאחרונה אפילו בגלל אלה עם הצבע האדום ואני לא קובע. משהו בנושא החלב נשאר לי ממנו והכל בשל תוכניתו ברדיו בה שמעתי פעם אחת ועוד פעם את התגובה של אלון גל לנושא החלב.
מישהו ולא מישהי צילצל אליו והיה שם דו שיח שהחל בזה שמצבו של המטלפן לא משהו. לא זוכר במדויק וחבל שלא איתרתי השיחה בארכיון של 103 רדיו ללא הפסקה ואולי היא לא שם בכוונה. אם מישהו יאתר השיחה מלפני שנים אני מאד אהיה אסיר תודה. מי יודע איזה חלב מקבלים אסירים?
הבחור שעלה לשידור מסביר שהמצב הכלכלי שלהם על הפנים עם מינוס מפה ועד ליוטבתה ואין לו יכולת לצאת מזה והוא מבקש עזרה. בעיות כלכליות הורסות הרבה דברים ואפילו אהבה. התנהלות כלכלית זה מסוג שיעורי החובה ואני לא זוכר דבר כזה בבית הספר וככה גם לגבי שיעורי מין מעשיים. 

אלון גל מדבר אל הבחור ויש לו גישה מעוררת ודוחקת והוא מאיץ ואומר לבחור לגשת למקרר ולדווח לו כלומר לאלון גל בשידור חי מה יש להם במקרר. האמת נכנסתי ללחץ כמעט כמו הבחור שלא הבין מה הולך שם. הבחור קצת היסס אבל אלון גל הנחוש דוחף אותו במלל מלחיץ לפתוח המקרר ולדווח מה יש במקרר. הבחור עושה זאת ומתחיל לספר מה יש במקרר האישי שלו. אחרי מלל קצר אלון מפנה את תשומת ליבו לחלב. הבחור מציין שיש חלב. ברור שיש חלב אבל איזה חלב כלומר איך הוא ארוז? הבחור טוען שזה קרטון. ואז התחיל הסיפור של אלון גל ושקיות החלב.
אלון גל אמר לבחור שהם בזבזנים והחלב מעיד על זה. למי שיש מינוס לא קונה חלב בקרטון כי אם רק חלב בשקית כמו פעם ואז החל להיות חשבון בו אני לפחות הבנתי שמי שקונה חלב בקרטון מוציא המון כסף יותר בחשבון השנתי. משפחה עם כמה נפשות כנראה הרבה יותר. כמה זה הרבה יותר? נדמה לי שאני זוכר סכום דימיוני כי השיחה הזו עירערה לי את כל הבטחון שהיה לי והחישובים המתמטיים הורגים אותי אבל בחשבון של כסף אני יותר חזק מכחלון, ביבי, לפיד וגם תשובה קטן עלי. כמה חוסכת משפחה ממוצעת שקונה חלב בשקיות? 

בקיצור הבחור שעלה לשידור היה בשוק. האמת שגם אני. מאמן טוב יודע לערער לך חלק מהידע שצברת במשך עשרות שנים. ניסיתי לשאול אנשים מה הקטע עם השקיות והתחלתי לחשב עם פונקציות ומקדמי סיכונים. קדחת בצלחת. כל החישובים שלי הראו סכומים זניחים ובטח לא מה שאמר אלון גל. ניסיתי לסמס לתוכנית ולקבל מענה אבל אין תשובה. אני בטוח ששמעתי את סיפור שקיות החלב יותר מפעם אחת ואז הבנתי שתינוקות שותים חלב אבל מאמנים מאכילים לוקשים. איך הלוקשים שלכם ארוזים?


פתק נייר מפעם
סניף תנובה טוב בעד 1 אוקיה חלב 
י. כץ. רחוב פישל לוי, ירושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה