יום שלישי, 30 במאי 2017

על גגות תל אביב

May 25, 2016
חלק גדול מהסיפור של תל אביב זה הגגות. איפה שבונים יותר מקומה אחת אז יש גם גג ומתברר שיש שם חיים בפני עצמם. מעולם לא גרתי בדירת גג ולא נראה לי שזה הולך לקרות ויש לי נימוקים ממש טובים משלי וכסף זה רק אחד מהם ואפילו הכי חשוב.
הגג היחידי שהכרתי על אמת היה הגג המשותף שלנו בבניין ברחוב סוקולוב 93. גג רגיל עם זפת וסיד ובקיץ היה חם. הגג השתרע על כל שטח הבניין והייתה לו כניסה אחת מהמדרגות עם חדר כביסה וגם מעקה בטון שלא יקפצו ואפילו אנטנה שבהמשך ילדה הרבה אנטנות וכמובן דודי שמש מפוזרים. נדמה לי שאמא שלנו השתמשה בחדר הכביסה פעם אחת לגבי הוילונות אבל גם בזה אני לא בטוח. אני יודע שבנות אוהבות להשתזף שם ואפילו בעירום חלקי והנה שימוש ראוי והוגן לגג בבניין משותף. שמעתי אפילו על כאלה שנהגו לקיים שם יחסי מין סוערים ואפילו כשהראש מוטה למטה והנה גם מין וגם אומץ. לראות את מטס חיל האויר מהגג זה יופי וככה גם זיקוקי דינור ביום העצמאות. 

שמש, גג וחברות- המתכון לסופ"ש מושלם. שיהיה אחלה סופ"ש!
 Sun, good friends and a rooftop- the recipe for a perfect weeknd!

 היום מתברר שחלק גדול מסיפור התמ"א האופף את ארצנו הוא בחלקו בשל הגג למרות שאנחנו בכלל בקטע של חיזוק מפני רעידות אדמה. תן לקבלן את הגג שלך והוא יביא לך הרבה גובות ואולי גם את אמא שלו. בעבור חופן מרשרשין יהודים וגויים יעשו כמעט הכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה