יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

אזור הדימדומים בבן יהודה או האם צריך לבקש סליחה מגוי

September 29
השורות הבאות נכתבו מזווית הראיה שלי וברור שמישהו אחר יבין זאת אחרת. זה היה לפני מספר ימים. ישבתי עם חצי מנה פלאפל אצל גבריאל בטרומפלדור פינת בן יהודה. גם בירה שחורה וגם מלפפונים חמוצים וכדורים נוספים בצד וגם טחינה בטיפטוף. אחלה פלאפל וגם מזג אויר בסדר ומעבר לכביש ראיתי פועלים מרצפים את החנויות בבניין החדש שקם ממול ופעם היו שם הרבה דברים ואפילו בוננזה הבר. פועלים ערבים שעמלים ועובדים עם ריצוף חדשני וענק ומעולם לא ראיתי יחידות ריצוף בגודל כזה. חייבים שניים לפחות להרים ולהניח וברור שיש מילוי ומלט. הם עובדים מאובקים ומזיעים ואני ממול אוכל ומסתלבט וזוכר את שני הבניניים מקודם. המבנה החדש שהקמתו הייתה ממש מסודרת, זריזה וטובה והכל עבד יופי והנה כבר הכל עומד ויש דיירים עם שכר דירה ואוטוטו החנויות יאוכלסו והחיים זורמים.

פעם בר מסעדה בוננזה והיום בניין חדש
בן יהודה 24 פינת טרומפלדור - מבט מחובבי ציון 13. צילם אמנון יצחקי

הפיתה כבר כמעט חוסלה והטחינה לא נזלה והנה מגיע מישהו עם מדים מעט מוזרים וניגש לעובדים ומדבר איתם וגם מצלם ורושם משהו והם מכניסים את המריצה פנימה מהמדרכה והוא כבר מוסר להם נייר ונחפז לדרכו ונוסע והם נשארו עם "המתנה" שהשאיר להם. הסקרנות והפלאפל שנגמר הביאו אותי לצד השני וניגשתי אליהם ושאלתי מה קרה. הם נראו מבולבלים ונרתעו ממני בהתחלה ובכל זאת הראו לי דו"ח של העירייה. כתוב שם שפסולת בניין הושארה בשטח הציבורי וגם שתי באלות חול. הסכום לתשלום 700 ש"ח פלוס. זהו דו"ח מודפס עם שם העובד ברשות הפלשתינאית שגר בשכם ועובד פה בצורה מסודרת וחוקית. גם שם הפקח והכל בהפקת העירייה הקפדנית והקדושה.

טרומפלדור 17 פינת בן יהודה 24. שתי באלות חול

הפועל צילצל למעסיק שלו והסביר מה היה ואני הסברתי לו כעד ראייה שלא הייתה שום פסולת ובאלות החול צמודות לבניין ושירשום המספר שלי אם יזדקק לערכאות. בהמשך פניתי למוקד העירוני והסברתי את המקרה וחזרו אלי שהנושא יטופל וממה שהם רואים ממבט ראשון המקרה ברור וסגור. הבהרתי להם שמחובתם לציין שאני ראיתי שהדו"ח אינו אמת ויש בו סילופים ושקרים. במקרה שיהיה משפט הרי שמחובתם הם לזמן אותי. ככה עשיתי גם בפניה כתובה בדואר אלקטרוני שעדיין לא נענתה. 

זריקה והשלכה של פסולת בניין מתוך דו"ח תיאור העבירה פסולת בניין

חלפתי כעבור מספר ימים ליד המקום ועדיין עובדים שם. כמו קודם הכל סבבה. 

שאלתי הפועל משכם מה קורה עם הדו"ח. 
אמר לי "ואללה שילמתי הכסף כי אחרת לי יתנו לי להיכנס לעבוד ומאיפה יבוא הכסף?"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה